Saturday, January 29, 2011

Pantofi regali

Daca tot am vorbit saptamina asta despre culoarea regilor, am hotarit sa aduc exemple de pantofii violeti, care dupa parerea mea sunt atit de compatibili cu rochia alba sau ivory de mireasa incit, alta combinatie imaginatia mea nu-si mai permite a inainta. Pantofii violeti sunt, dupa parerea mea, pantofii excelenti pentru o mireasa moderna si sofisticata.



Cind alegem pantofii de mireasa trebuie neaparat sa tinem cont de textura si forma lor, deoarece trebuie sa completeze rochia miresei suta la suta. Regula de baza pe care trebuie sa o urmeze fiecare mireasa, la alegerea pantofiorilor este aceea de a purta pantofi sofisticati la o rochie de mireasa mai simpla si pantofi simpli la o rochie incarcata si elaborata. 



Chiar daca pantofii albi, clasici merg la orice tip de rochie, totusi este de preferat ca rochia ta simpla de mireasa sa fie infrumusetata cu ajutorul unor pantofi extraordinari si spectaculosi. Pantfofii vor fi accesoriu numarul 1 pentru o mireasa cu stil. O rochie de mireasa stralucitoare te constring sa porti sandale sau cizmulite pline de strasuri sau pietricele Swarovski , plus la asta trebuie sa tinem cont si de locatia sau anotimpul cind serbam nunta. Vara totusi e bine de ales o pereche de sandale sau pantofii din dantela, cu botul decupat. Daca nunta ta va fi in octombrie e bine sa alegi pantofii standart, pentru a evita suprizele in caz ca ploua sau e mai frig.

Alegerea iti apartine, insa sunt citeva sfaturi ale stilistilor pe care e bine sa le urmezi. 
Pantofii violeti, indiferent ce nuanta sau material nu ar avea, vor fi exact acel " iesit din tipare" de  care are nevoie fiecare miresica.


Fii tu! Poarta pantofii tai preferati!

1 comment:

  1. buna ziua, unde ati gasit pantofii si sandalele pe violet? eu nu gasesc:( sunt superbi!

    ReplyDelete