Sunday, January 16, 2011

Despre buchetul miresei

Am incercat sa numar cite buchete de mireasa am prins eu la viata mea...  si vreau sa spun ca fiecare buchet a insemnat emotie, fericire dar si simt critic. Analizam minutios detaliile, sa stiu ce sa omit dar si ce sa copii pentru nunta mea.

Pe linga faptul ca fiece fata nemaritata asteapta momentul de aruncare a buchetului  cu sufletul la gura, fiece fata nemaritata viseaza ca cea care il va prinde va fi propria-si persoana.
Se zice ca mireasa aduna in flori toata puterea si emotiile pozitive si ca trebuie neaparat sa isi pastreze o floricica macar, din buchetul ei. Alte obiceiuri ne zic ca buchetul trebuie aruncat din tot sufletul, si cine va fi norocoasa sa il prinda se va marita urmatoarea.


Nu este o meserie usoara alegerea buchetului, care esti constienta ca il vei pierde spre sfirsitul serii.
Alegerea buchetului de mireasa da foarte mari batai de cap, in special fetelor (ca mine) indecise si indragostite de tot frumosul de pe lumea asta. Ma bucura una, ca frumos este mult.
Buchetul de mireasa trebuie sa corespunda in primul rind tinutei, sa defineasca spiritul miresei si sa ii dea incredere in sine.
Daca rochia este alba, atunci un buchet in totalitate alb se va pierde in tinuta ei si va fi greu de diferentiat. Cu ajutorul buchetului poti sa iti pui in evidenta stilul, buchetul iti va da atit rafinament, te va arata pasionala, nonconformista, naturala, entuziasta, vintage, cocheta sau cit de Green Peace esti.


In functie de personalitatea ta dar si stilul nuntii poti alege ceva potrivit. Daca este senzuala, fina si gingasa poti alege flori sensibile pe tonuri pastel: lacramioare, liliac sau nu-ma-uita. Daca esti romantica opteaza pentru tonuri de roz, alb sau vernil.Florile potrivite ar fi trandafirii sau bujorii. Pentru femeile mai expresive calele, crinii sau trandafirii sunt florile potrivite.
Buchetul  mai depinde si de stilul nuntii dar si de inaltimea miresei.Daca esti o mireasa nu foarte inalta, alege buchetul cascada.El da iluzia optica de inaltime, astfel purtindu-l efectul va fi suta la suta garantat.Pozele vor fi dovada.



Daca esti o mireasa inalta, atunci trebuie sa optezi pentru un "posy bouquet"  adica buchetul rotund. Un buchet rotund va focusa privirea spre el ,astfel nu se va mai atrage atentia spre inaltimea miresei. Un buchet mai mare si mai voluminos trebuie sa aleaga miresele care sunt un pic mai plinute.In cazul in care aleg un buchet de mireasa mic el va arata marea diferenta. Daca alegi un buchet mai voluminos atunci va face efectul optic de comparatie, astfel mireasa aratind mult mai subtire.


La alegerea buchetului trebuie sa iei in consideratie multe lucruri in special dimensiunile tale, ale rochiei, culoare salii de petrecere. Totul trebuie sa se imbine intr-o armonie placuta ochiului, nasului si buzunarului.

In vitoarele articole o sa incerc sa abordez tema aranjamentelor florale care sunt importante la fel de mult.


6 comments:

  1. de cate ori poti prinde buchetul miresei?

    ReplyDelete
  2. Cred ca asta depinde la cite nunti mergi si de cite ori participi la aruncarea buchetului de mireasa.
    Eu spre exemplu, am prins intr-un an 3 buchetele de mireasa...:)

    ReplyDelete
  3. Cind mi-am ales buchetul, nu m-am gindit sa o fac dupa aceste criterii)) se pare insa ca instinctiv, l-am, ales corect, merci de articol! :*

    ReplyDelete
  4. Ginga, cu mare drag...vrem sa iti vedem buchetelul. Daca vrei, poti trimite poze la adresa thepinkbrideblog@gmail.com, si te includem la rubrica Real Weddings. Multumesc inca o data pentru aprecieri!

    ReplyDelete