Friday, January 7, 2011

Never say never!

Craciun fericit celor ce sarbatoresc Nasterea Domnului pe stil vechi! Aseara am avut un vis ciudat... am visat o sumedenie de pantofi colorati , noi si frumosi... si parca toti trebuiau sa fie incaltati la propria-mi nunta.








Repede intrasem in panica, ce culoare sa aleg? Pentru ca eu sunt iubitoare de roz..., dar imi plac toate celelalte culori destul de mult. Consult azi dimineata un dictionar de vise ca sa imi arate aceasta descifrare: 





1. Pantofi
drum nou, depasirea limitelor proprii

  • desperecheat - cautarea unui partener, singuratate, lipsa sentimentului de iubire, dorinta de a gasi parteneru potrivit fie intr-o relatie de afaceri fie intr-una de iubire.
  • vechi - lancezeala, lipsa de curaj si de initiative.


2. Pantofi
Daca visezi ca porti pantofi noi inseamna ca vei face o calatorie. Daca visezi pantofi vechi inseamna ca vei avea o viata de familie fericita si relatii bune cu prietenii. Daca visezi ca arunci pantofi vechi dupa un cuplu de tineri casatoriti sau daca pierzi un pantof inseamna ca vei avea griji minore. Daca visezi ca iti toc, un calcai, vei avea divergente cu prietenii.

3. Pantofi
o femeie de va visa pantofi, va avea un barbat bun
  • un singur pantof de vei visa, cineva te doreste.
  • de te vei visa purtand pantofi rupti, rusine si dezonoare inseamna.



Astea spun "descifratorii" de vise, eu zic ca e timpul de ales culoarea si tematica nuntii ca sa pot sa aleg niste pantofi deosebiti.
Astazi sunt pentru pantofii de mireasa clasici , ivory, bej sau albi care sunt purtati de majoritatea miresicilor. Pe linga faptul ca sunt foarte populari printre mirese, ei mai sunt si cu semnificatie de puritate "din cap, pina in picioare".
Optez pentru astfel de culoare in cazul unei rochii foarte bogate in cristale sau perle, in cazul in care culorile nuntii corespund si daca anume astia sunt pantofii viselor tale!





No comments:

Post a Comment