Saturday, July 9, 2011

Test: Ce fel de mireasa esti?

Inainte de a incepe marile pregatiri, de a alege intre lalele sau bujori, intre nunta mare si una mica, intre un stil rustic sau unul foarte modern, ti-ar prinde bine sa vezi ce tip de mireasa esti, per ansamblu. Fiind atit de diferite si atit de deosebite, miresele oricum fac parte din 4 categorii mari. Fa-ti acest test ca sa afli daca esti o Perfectionista, o Boboaca, o Visatoare sau o Nonconformista. Evident ca in fiece mireasa este ceva din toate, pina si cea mai Visatoare miresica va avea un detaliu nonconformist. Fiecare mireasa cu farmecul ei! 



1. De cit timp te gindesti la nunta ta?
       a. De cind aveam 5 ani.
       b. De vre-o doi ani ( de cind am inceput sa merg la nuntile prietenilor).
       c. Din ziua logodnei mele.
       d. Niciodata nu am fost sigura ca voi avea o nunta.

2. Ce tip de sistem de organizare vei folosi pentru a pregati nunta ?
     a. Tabele in Excel pe un gadget portabil.
     b. Dosare de hirtie, organizate pe categorii, agende pline cu decupari din revviste.
     c. Bucatele de hirtie imprastiate prin toata poseta.
    d. De ce as avea nevoie de un sitem de organizare? Planific o petrecere, nu o excursie in spatiu.

3. Cite reviste pentru mirese se afla in casa ta in acest moment?
    a. 0
    b. 1-3
    c. 4-9
    d. mai mult de 10

4. Daca ti-ai putea permite, ti-ai da demisia de la locul de munca pentru a-ti organiza nunta?
   a. Ar fi nemaipomenit!
   b. Deja mi-am luat citeva saptamini libere.
   c. O sa am nevoie de asa mult timp? Incep sa ma nelinistesc...
   d. Ar fi ridicol

5. A doua zi dupa logodna:
   a. Ti-ai vazut de treburile tale obisnuite.
   b. Te-ai ascuns sub o patura (totul ti se pare coplesitor)
   c. Ai probat rochii.
   d. Ai mers la sala, dupa care ti-ai facut provizii de legume si fructe.


6. Cine te va insoti la probele pentru rochia de mireasa?
    a. Organizatorul de nunti.
    b. Mama si cele mai bune prietene din copilarie.
    c. Viitorul meu sot.
    d. Preotul, poate?

7. Cum crezi ca va arata rochia ta de mireasa?
   a. Corsaj strimt, fusta ampla si o trena lunga- o visez asa de cind aveam 12 ani.
   b. Ceva alb sau de culoarea fildesului, cu ceva paiete.
   c. Nu alba. Vreau sa port o alta culoare la petrecerea mea.
   d. Cum as putea sa raspund fara a fi masurat tot ce este prin saloanele pentru mirese?

8. Cum vezi tu petrecerea ideala pentru a spune adio burlaciei?
   a. Mi-ar placea 3 petreceri: una cu cadouri constind lenjerie, una cu chestii pentru bucatarie si una la care sa participe si cupluri.
   b. Nici una- cred ca genul acesta de petreceri sunt o forma de tortura.
   c. Asta are loc inainte sau dupa nunta?
   d. O sedinta la SPA cu prietenele - sampanie combinata cu manichiura, masaj si pedichiura.

9. Ce fel de vesela se va afla pe lista ta de cadouri?
  a. Am deja vesela. N-am nevoie de alta. Sau am?
  b. In loc sa imi cumpere invitatii cadouri, mai bine sa ii foloseasca  in scopuri caritabile.
  c. Trei seturi : portelanuri deosebite, vase de uz zilnic si farfurii cu decoratii.
  d. Vesela clasica este preferata mea.

10. Care dintre urmatoarele descrieri se potriveste cel mai bine tortului de nunta ideal?
  a. Straturi etajate- culorile trebuie sa fie in  perfect acord cu tematica nuntii, desigur - si cu arome diferite, incit toata lumea sa plece acasa multumita.
  b. Dragut si alb. Ah, si sa nu uitam, delicios!
  c. Glazura alba din crema de unt, buchetele de flori colorate, si in virf o figurina interesanta cu mirele si mireasa. Mmmm
  d. Un bufet cu inghetata cu multe toppinguri! As da oricind orice tort pe o astfel de inghetata.



11. Ce incaltaminte vei purta la rochia de mireasa?
   a. Din satin alb, aleasa cu atentie pentru a se asorta cu rochia de mireasa.
   b. Sandale joase de culoarea bej la ceremonie si balerini crem pentru receptie.
   c. Astia nu se vind odata cu rochia?
   d. Perechea mea favorita de tenisi roz aprins- nunta mea nu va fi uitata asa usor.

12. Te-ai hotarit deja pe cine vei ruga sa-ti fie domnisoara de onoare?
   a. Cea mai buna prietena.
   b. Ciinele meu.
   c. Inca nu am hotarit , dar voi lua in calcul multe detalii pentru a face alegerea corecta.
   d. Te rog, nu mai pune intrebari ca nu stiu ce sa mai raspund.

Calculeaza-ti punctajul conform raspunsurilor pe care le-ai dat:
1. A-1; B-2; C-3; D-4.                                       7. A-1; B-3; C-4; D-2.
2. A-2; B-1; C-3; D-4.                                       8. A-2; B-4; C-3; D-1.
3. A-4; B-3; C-1; D-2.                                       9. A-3; B-4; C-2; D-1.                     
4. A-1; B-2; C-3; D-4.                                      10.A-2; B-3; C-1; D-4.
5. A-4; B-3; C-1; D-2.                                      11. A-1; B-2; C-3; D-4.
6. A-2; B-1; C-4; D-3.                                      12. A-1; B-4; C-2; D-3.

TO BE CONTINUED 

No comments:

Post a Comment