Sunday, August 14, 2011

Cardurile de masa

Cardurile de asezare la masa anunta nuntasii unde urmeaza sa se aseze. Ele pot fi scrise de mina, tiparite sau scrise de un caligraf. Indiferent sub ce forma nu le-ati pune pe masa, cardul de masa are un rol important, atit in decorul cit si stilul nuntii tale.

Cardurile de masa sau place-cards, reprezinta ultima nota de eleganta si stil adaugata receptiei. Utilizarea lor  este necesara pentru o buna asezare a invitatilor la masa, in functie de relatiile dintre ei, fapt care le asigura buna dispozitie si determinand astfel, reusita petrecerii. 


Fiecare dintre noi am fost cel putin la o petrecere la care nu ne-am simtit bine din cauza ca vecinii de masa discutau subiecte absolut neinteresante pentru noi, acesta fiind doar un aspect.Tocmai de aceea apreciem o seara petrecuta in compania unor oameni cu care avem ceva in comun.


Sunt mai multe variante pentru a uimi invitatii prin cardul de masa. Cel mai des intilnim un card pliat in doua, cu numele invitatului pe fata si cu o fraza de multumire in spatele cardului. Frecvent, aceste carduri servesc si drept plicuri pentru darul de nunta. Sunt foarte usor de facut chiar si in conditii de casa, se pot personaliza la maximum cu stilul si detaliile nuntii si se combina perfect cu orice decor.


O alta varianta ar fi un card simplu inserat intr-un pliculet. Numele invitatului este scris pe fata plicului , iar inauntru se gaseste numarul mesei la care oaspetele este repartizat. Acest format iti permite sa faci schimbari de ultim moment fara ca numele scrise pe plic sa trebuiasca modificate.

In ultimul timp insa am observat ca anume cardurile de masa sunt asortate cu invitatiile si cu cromatica evenimentului, de obicei ele indica familia ce va sta la masa sau persoanele neinsotite.

 Aceste carduri permit o desfasurare larga, fiind incluse in unele marturii sau amplasate pe fructe, crengute, scoici sau stele de mare, borcanase sau flori de levantica.O alta idee ar fi ca numele invitatului sa fie inscriptionat  pe servetele.


Mai nou, cele mai potrivite carduri imi par cele cu dubla folosinta, fie incluse in marturii fie in plicul pentru darul de nunta. Insa fiece miresica alege acel card de masa care ii corespunde suta la suta cu decorul si stilul propriei nunti.


Eu am ales sa fac aceste carduri acasa, intr-o coconada de nota 10. Am avut nevoie de carton , culoarea nuntii, panglica de satin, clei fierbinte si citeva pietricele.  Pozele rezultatului final le voi arata in curind pe blog. Acum insa va arat macheta dupa care m-am condus si eu.


si
Aceste imagini le puteti salva si le adaptati dupa marimea de care aveti nevoie.
Fiti fericite!

sursa imagini:google.com

No comments:

Post a Comment